Перейти до основного вмісту
Lex et Juctitia

Студентський бізнес-центр

Студентський бізнес центр


Загальна інформація

Студентський бізнес-центр – структурний підрозділ Хмельницького університету управління та права, який створений в лютому 2012 року та очолений кандидатом економічних наук Вікторією Валентинівною Ковальчук з метою надання практичних навиків професійної діяльності студентам факультету управління та економіки.
Теоретичні знання та практичні навички студентам надають як найкращі викладачі університету, так і спеціалісти (фахівці-практики) в окремих галузях економіки, завдяки чому, Студентський бізнес-центр (СБЦ) сприяє підготовці висококваліфікованих фахівців, конкурентоздатних на українському ринку праці.
Заходи бізнес-центру забезпечують логічне продовження конкретних теоретичних тем навчальних дисциплін та надають можливість практичного опрацювання набутих знань.
Одним із видів діяльності СБЦ є проведення змагань, турнірів, дебатів економічного спрямування. Таке навчання роботи в команді сприяє формуванню умінь і навичок соціальної взаємодії, індивідуального і спільного прийняття рішень, прийомам переговорів та ефективної комунікації.
Звичайно, бізнес-центр не обходить увагою побажання студентів та допомагає їм в реалізації різнонаправлених ідей та проектів, забезпечуючи можливість реалізувати свої творчі здібності.

Завдання та напрями діяльності

Головними завданнями Студентського бізнес-центру є:
- підвищення рівня практичних знань, умінь та навичок студентів;
- забезпечення умов для формування навиків підприємницької діяльності у студентів;
- сприяння створенню нових робочих місць для молодих підприємсців за рахунок інформаційно-консультаційної підтримки їх діяльності;
- впровадження в навчальний процес елементів практичної підготовки студентів.
Для виконання покладених завдань,  Студентський бізнес-центр здійснює діяльність за напрямами:
- проведення семінарів та тренінгів як з студентами, так і з учнями шкіл області;
- підтримка бізнес-проектів студентів та сприяння їх подальшому працевлаштуванню;
- дослідження ринку та розробка інвестиційних проектів, орієнтованих на розвиток малого бізнесу;
- залучення фахівців для забезпечення обміну досвідом у підприємницькій діяльності;
- надання консультацій щодо створення та реалізації підприємницької діяльності;
- проведення досліджень щодо розвитку окремих галузей національної економіки та кон`юнктурних досліджень;
- співпраця з кафедрами університету та участь у науково-методичних розробках;
- участь у національних, міжрегіональних, регіональних та міжнародних проектах та програмах.

      

Наша діяльність


І. Проведення щотижневих заходів теоретико - практичної  спрямованості:
1. Тренінги
Кожного тижня проводяться теоретичні та практичні заняття для студентів всіх курсів факультету управління та економіки. Заняття удосконалюють набуті знання та навички шляхом застосування їх з найкращими викладачами Хмельницького університету управління та права та спеціалістів з різних сфер економіки.
Працівники відділу займаються моніторингом актуальних тем, що є цікавими для студентів, на сучасному етапі розвитку економіки. Ці теми зазвичай стосуються особистісного розвитку, вміння працювати в команді, створення і ефективний розвиток власного бізнесу та нюанси пов’язані з цим.  
2. «Англійський бізнес клуб»
Раз в тиждень проходить зібрання клубу, на якому студенти, викладачі та усі бажаючі підвищити свій рівень ділової англійської мають змогу поспілкуватися на ряд актуальних тем, таких як бізнес листування, співбесіда, переговори, новини з світу бізнесу та інші.
Особливістю його є те, що розмова учасників проходить у вигляді колективного обговорення і не оминає увагою жодного з присутніх. Важливим також є те, що кожен підвищує свій рівень граматики внаслідок присутності викладачів, які вчасно та влучно виправляють учасників клубу.
3. «Школа майбутнього керівника»
Проводиться впродовж 1-го семестру навчального року.
Основна мета проекту – освоєння школярами старших класів основних навичок сучасного управління та формування в місті Хмельницькому нового покоління освічених молодих людей. Суспільство отримає абітурієнтів вже професійно орієнтованих, з чіткою життєвою позицією і знаннями, які їм дозволять у майбутньому з легкістю здобувати нові і нові вершини!
Тренерами є висококваліфіковані викладачі - спеціалісти в галузі економіки, юриспруденції, фінансів, маркетингу, психології та кращі студенти університету.
В рамках занять учні матимуть змогу дізнатись про менеджмент і лідерство. Пройдуть тести на професійне самовизначення; навчаться працювати в команді; вести переговори; приймати ефективні  рішення; управляти конфліктами; будувати  публічний виступ. Отримають навики ефективної презентації, проведення зборів і нарад та ще багато цікавої та корисної інформації. Всі заняття проводяться у інтерактивній формі, у вигляді тренінгів, практичних занять, ділових ігор тощо.
Заняття проходять раз на тиждень, після уроків у зручний для учнів час. День проведення занять учні обирають самостійно. Кожен учасник після закінчення курсу тренінгів отримує сертифікат та великий багаж корисної інформації та практичних навиків.

ІІ. Забезпечення участі студентів у змаганнях та конкурсах:
1. Міжнародні змагання з «Моделювання бізнес-процесів та прийняття управлінських рішень»
Основною метою змагань є сприяння закріпленню теоретичних знань студентами та отримання практичних навичок за допомогою комп’ютерної моделі ринку. Основним завданням змагань є розробка рішень у певних ситуаціях ведення бізнесу та перемога у конкурентній боротьбі  з отриманням найбільшого прибутку, в основі яких лежить спрощена модель реальних ринкових умов.
2. «Економічний турнір»
Студентський бізнес-центр спільно з кафедрою менеджменту, економічної теорії та фінансів факультету управління та економіки щороку проводить цей захід з метою розширення та закріплення теоретичних знань шляхом аналізу актуальних проблем сучасної економіки України.
3. «Золотий компас»
Міжнародний студентський конкурс рекламних та PR-проектів, у якому беруть участь команди з Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Польші, Росії та України. В основі конкурсу лежить такі напрямки: традиційний PR, реклама та розробка «Start Up» проектів.
4. GMC Junior
Всеукраїнський чемпіонат з стратегічного менеджменту, який передбачає боротьбу команд в процесі управління компанією, вивчення її фінансового стану, наявних виробничих потужностей, позицій на ринку і можливого потенціалу її розвитку. Проект дає можливість студентам відчути реалії конкурентної боротьби в бізнесі, застосувати свої знання на практиці й одержати нові, визначитися в професійному виборі, познайомитися з топ-менеджерами та власниками найбільших компаній України, отримати перспективну роботу, отримати унікальний досвід управління великою компанією.
5. Моральний вчинок
Всеукраїнський конкурс, мета якого формування моральних якостей особистості, підвищення рівня культури підростаючого покоління, виявлення соціальної активності, небайдужості до морально-етичних проблем, нині актуальних у нашому суспільстві, сприяння формуванню громадянської позиції та соціально-правової активності учнівської та студентської молоді.
6. «Біржова Універсіада»
Чемпіонат з інтернет-трейдингу серед студентів вищих навчальних закладів України. Метою проекту є надання студентам можливісті перевірити на практиці і закріпити, в ході реальних біржових торгів, знання, отримані в рамках навчальних програм з ринкової економіки.

ІІІ. Сприяння соціальним і екологічним ініціативам студентства
Допомога студентам в організації екологічних акцій та підтримка соціальних проектів, які направлені на вирішення проблем, що існують в суспільстві, а саме в незахищених верствах населення.

IV. Підготовка студентів до участі у всеукраїнських та міжнародних наукових заходах
Пошук вітчизняних та міжнародних конференцій, в яких було б цікаво прийняти участь нашим студентам. Вони присвячуються актуальним проблемам економіки та управління.

V. Налагодження роботи з консультування громадян
Цей аспект діяльності відділу перебуває на стадії зародження. Суть його полягає в наданні студентами нашого університету консультацій для громадян, з метою підвищення їх фінансової свідомості та здобуття студентами практичних навичок.

VI. Сприяння можливостям стажування студентів та їх працевлаштування
Підрозділом здійснюється моніторинг програм стажування у великих міжнародних та вітчизняних підприємствах, таких як Philip Morris Ukraine, Teletrade та інші, а також пошук студентських програм стажування, наприклад Study Tours to Poland.