Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Немала частина успіху – бажання досягти його (Сенека) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Кафедри
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Навчальна діяльність
  • Наукова діяльність
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Публічні закупівлі
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Вчена Рада   
     
    Голова вченої ради
     
      Буханевич Олександр Миколайович
      Доктор юридичних наук, доцент, Заслужений юрист України

    Народився 25 лютого 1977 року в селі Печанівка Дзержинського (нині Романівського) району Житомирської області.

    З 1983 по 1994 рік навчався в Печанівській середній школі, яку закінчив із золотою медаллю.
    У 1999 році з відзнакою закінчив Національну юридичну академію України імені Ярослава Мудрого за спеціальністю «Правознавство» та у 2004 році закінчив Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу за спеціальністю «Облік і аудит».
    Буханевич Олександр Миколайович в 1999 році розпочав свою трудову діяльність з посади старшого слідчого прокуратури м. Житомир.

    З 2000 року Буханевич О.М. перейшов на роботу в Національний університет «Острозька академія», де  займав посади викладача кафедри спеціальних юридичних дисциплін та заступника декана правничого факультету (2000-2004 рр.).

    З лютого по грудень 2004 року затверджений на посаді Голови Правління Хмельницької регіональної правозахисної громадської організації «Народна довіра».

    З 2004 по 2005 рік обраний секретарем Нетішинської міської ради.
    У квітні 2005 року призначений на посаду керівника апарату Хмельницької обласної державної адміністрації.

    Указом Президента України від 27 липня 2006 року № 651/2006 призначений на посаду голови Хмельницької обласної державної адміністрації, де працював до листопада 2007 року, ставши наймолодшим керівником області в історії незалежної України.

    Указом Президента України від 16 травня 2007 року № 416/2007 присвоєно другий ранг державного службовця.

    З травня до листопада 2007 року - член Ради національної безпеки і оборони України
    З березня 2008 року по березень 2010 року Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 березня 2008 року № 398-р призначений на посаду першого заступника Голови Державної податкової адміністрації України. Указом Президента України від 20 серпня 2009 року присвоєно спеціальне звання державного радника податкової служби другого рангу.

    З квітня 2010 року по липень 2012 року працював на посаді професора кафедри господарсько-правових дисциплін Національного університету державної податкової служби України в штаті, а в 2009 році та 2013 році - за сумісництвом

    З грудня 2013 року по листопад 2014 року працював у Вищій кваліфікаційній комісії суддів України на посадах дисциплінарного інспектора служби дисциплінарних інспекторів секретаріату (грудень 2013 року) та керівника секретаріату Комісії (2013-2014 рр.)
    У березні 2016 року призначений на посаду професора кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права, а з 1 січня 2017 року обраний завідувачем цієї кафедри.

    Обирався депутатом Нетішинської міської ради Хмельницької області та Хмельницької обласної ради.

    У 2009 році успішно захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук на тему: «Адміністративно-правове забезпечення житлово-комунального господарства в Україні» зі спеціальності «Адміністративне право і  процес; фінансове право; інформаційне право», в 2010 році Буханевичу О.М. присвоєно вчене звання доцента кафедри господарсько-правових відносин. 30 серпня 2016 року в Інституті законодавства Верховної Ради України захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня доктора юридичних наук на тему: «Теоретико-правові та праксеологічні засади надання адміністративних послуг в Україні» зі спеціальності «Адміністративне право і  процес; фінансове право; інформаційне право».

    Олександр Миколайович веде підготовку аспірантів і здобувачів. Під його керівництвом захистилось 4 кандидати юридичних наук.

    За період наукової роботи має понад 50 наукових праць, 2 монографії, 2 збірники та навчальних посібники у співавторстві,  один з них - з грифом Міністерства освіти і науки України та один - Державної податкової адміністрації України.

    Коло наукових інтересів: теорія держави і права, адміністративне право, фінансове право, державне управління.

    Поряд із викладацькою та науковою роботою Буханевич О.М. активно займається правопросвітницькою, адвокатською та підприємницькою діяльністю. Зокрема, у 2000 році Олександр Миколайович отримав Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю №  293   (на підставі рішення Житомирської обласної кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури).

    У 2013 році отримав сертифікат Національної комісії, що здійснює регулювання ринків фінансових послуг, на право здійснення тимчасової адміністрації фінансових установ.
    Олександр Миколайович творчо застосовує в роботі свої знання та навички, вміє оперативно розв’язувати завдання. Постійно підвищує свій фаховий рівень. Буханевич О.М. зарекомендував себе здібним, наполегливим працівником, вимогливим керівником, завдяки чому досягнув істотних успіхів у роботі.

    Буханевич О.М. – шанована у колективі університету людина і є безсумнівним авторитетом для студентів, молодих науковців та колег.

    За високі досягнення у виконанні завдань із забезпечення надходження коштів до Державного бюджету України Олександр Миколайович нагороджений відзнакою Державної митної служби України – нагрудним знаком «За сприяння митним органам України» (2008 р.), нагрудним знаком Державної податкової адміністрації України «Почесною відзнакою державної податкової служби України» (2009 р.); за плідну працю, високий професіоналізм, вагомий внесок у розвиток Вищої кваліфікаційної комісії суддів України нагороджений відзнакою Вищої кваліфікаційної комісії суддів України – нагрудним знаком «Правосуддя і справедливість», найвищими відомчими відзнаками Міністерства надзвичайних ситуацій України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України. Нагороджений орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира 1 ступеня Української православної церкви та орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира 111 ступеня Української православної церкви Київського патріархату.
    Указом Президента України від 21 січня 2017 року №10/2017 Буханевичу О.М. присвоєно почесне звання «Заслужений юрист України».

    Список наукових праць:

    1.   Буханевич О.М. Поняття «Адміністративна послуга» в контексті адміністративної реформи України / О.М. Буханевич // European political and law discourse.  Том 2. – 2015. – № 3. – С. 230-234.
    2.   Буханевич О.М. Закордонний досвід надання адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Митна справа. Частина 2. Книга 1.  – 2014. – № 6 (96). – С. 222 229.
    3.   Буханевич О.М. Критерії встановлення платних та безоплатних адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія право. – 2015. – № 31. Том 2. – С. 114-117.
    4.   Буханевич О.М. Правове регулювання плати за надання адміністративних послуг: проблеми теорії та практики / Ю.В. Оніщик, О.М. Буханевич // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2015. – № 3. – С. 43-48.
    5.   Буханевич О.М. Надання адміністративних послуг платникам податку  / О.М. Буханевич // Університетські наукові записки. – 2011. – № 4 (40). – С. 234 238.
    6.   Буханевич О.М. Якість і доступність адміністративних послуг як елемент їх правової характеристики / О.М. Буханевич // Вісник Запорізького національного університету. – 2015. – № 2(І). – С. 89-95.
    7.   Буханевич О.М. Контроль у сфері надання адміністративних послуг: сутність та особливості здійснення / О.М. Буханевич // European political and law discourse Том 2. – 2015. – № 4. – С.  291-296.
    8.   Буханевич О.М. Проблеми надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування / О.М. Буханевич // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. – 2015. – № 14. Том 1. – С. 71-73.
    9.   Буханевич О.М. Теоретичні та практичні передумови комплексного підходу до вивчення і розв’язання проблем переліку адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. –2015. – № 2.  – С. 45-49.
    10.   Буханевич О.М. Поняття та сутність процедури надання адміністративних послуг / О.М. Буханевич // Право і суспільство. –  2015. – № 5. – С. 126-131.
    11.   Буханевич О.М. Деякі питання становлення інституту адміністративних послуг в Україні на підзаконному рівні / В.Т. Білоус, О.М. Буханевич // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Юридичні науки. – 2016. № 837. – С. 23-28.

    Секретар вченої ради
     
      Лозінська Світлана Володимирівна
      
    Член редакційної колегії Часопису "Університетські наукові записки"

    Освіта — Хмельницький інститут регіонального управління та права, юридичний факультет (1997)

    1997-2000 рр. — аспірант Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
    2000-2007 рр. — старший викладач, доцент кафедри цивільно-правових дисциплін Хмельницького університету управління та права.
    з вересня 2007 року — доцент кафедри цивільного права та процесу Хмельницького університету управління та права.

    Тема дисертації: “Інститут почесних консулів в міжнародному праві та практиці України” (12.00.10 — міжнародне право).
    Рік захисту — 2001. Місце захисту — Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
    Науковий керівник —  доктор юридичних наук, професор
    К.К. Сандровський.

    Автор (співавтор) близько 30 наукових публікацій, з них один навчальний посібник, рекомендований МОН України.

    Коло наукових інтересів — міжнародне право; римське приватне право.

    Нагороди — почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2006)

    Список наукових праць:

    1.   Лозінська С. В. Окремі аспекти екологічної політики в країнах Європейського Союзу [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: Збірник тез міжнародної наукової конференції «Десяті осінні юридичні читання» (м.Хмельницький, 18-19 листопада 2011 року): у 4-х частинах. – Частина перша. Хмельницький: Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2011. – С. 89-92.
    2.   Лозінська С. В., Бись О.С. Органи зовнішніх зносин Стародавньої Римської держави (царський період) [Текст] /С.В.Лозінська, О.С.Бись // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Одиннадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 23-24 листопада 2012 року) : у 4-х част. – Частина перша. Хмельницький: Видавництво Хмельницького університету управління та права, 2012. – 120 с. - С.71-73.
    3.   Лозінська С. В. Вплив ідей римських юристів на формування інституту шлюбу в канонічному праві [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції "Дванадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 8-9 листопада 2013 року): [у 4-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. - 180 с. – С.50 -52.
    4.   Лозінська С. В. Співвідношення шлюбу та влади чоловіка над жінкою у сімейних відносинах Стародавнього Риму [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Тринадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 14-15 листопада 2014 року): [у 3-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. - 174 с. – С.37 - 39.
    5.   Лозінська С. В. Питання війни у міждержавних відносинах Стародавнього Риму [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "Чотирнадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 23-24 жовтня 2015 року): [у 2-х частинах.]. – Частина друга. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2015. -208 с. – С.158-160.
    6.   Лозінська С. В. Правове регулювання сімейних відносин у Київській Русі за давнім церковним законодавством [Текст] /С. В. Лозінська // Актуальні проблеми юридичної науки: збірник тез Міжнародної наукової конференції "П’ятнадцяті осінні юридичні читання" (м. Хмельницький, 21-22 жовтня 2016 року): [у 2-х частинах.]. – Частина перша. Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2016. -233 с. – С.120-122.
    7.   Лозінська С. В. До питання про історичні витоки місцевого самоврядування [Текст] /С. В. Лозінська // Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні: збірник тез ІІІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (м. Хмельницький, 8 грудня 2014 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2014. – 116 с. – С. 49-52.
    8.   Лозінська С. В. Особливості державного та провінційного врядування у Стародавньому Римі [Текст] /С. В. Лозінська // Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні: збірник тез IV Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції "Становлення та розвиток місцевого самоврядування в Україні"( м. Хмельницький, 7 грудня 2015 р.). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2015. – 80 с. - С.44-46.
    9.   Лозінська С. В. Рецепція сімейних норм у канонічне право Церкви [Текст] /С. В. Лозінська // Стратегія модернізації приватного права в сучасних умовах: збірник наукових праць / за ред. В. І. Короля, Ю. В. Білоусова ; НДІ приватного права і підприємництва імені академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. – К.-Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. – 396 с. – С.217-225.
    10.   Лозінська С. В. Філософсько-етичні аспекти прокреації [Текст] /С. В. Лозінська // Проблеми та шляхи вдосконалення правового регулювання відносин щодо застосування допоміжних репродуктивних технологій: збірник тез круглого столу (м. Хмельницький, 15 березня 2013 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2013. – 62 с. – С. 41-43.
    11.    Лозінська С. В. Сімейні відносини в середньовічній Європі [Текст] / С. В. Лозінська // Актуальні проблеми здійснення та захисту сімейних прав та інтересів: збірник наукових праць за матеріалами круглого столу (м. Хмельницький, 30 травня 2016 року). - Хмельницький: Хмельницький університет управління та права, 2016. – 104 с. – С. 9-12.
    12.   Лозинская С.В. К вопросу о разновидностях форм заключения римского гражданского брака [Текст]/ С. В. Лозинская //Актуальные проблемы публичного и частного права: материалы междунар. науч.-практ. конф. (Минск, 9 апр. 2015 г.). – Минск : Экоперспектива, 2015. – 239 с. – С. 74-76
    13.   Лозінська С. В. Співвідношення права та етики в діяльності римських юристів [Текст] /С. В. Лозінська // Римське право і сучасність (Шерешевські читання): матеріали Міжнародної наукової конференції (м. Одеса, 4 грудня 2010 р.), - Одеса: Фенікс, 2010. – 368 с. – С. 24-27.




    План роботи Вченої ради університету на другий семестр 2017/2018 навчального року

    РЕГЛАМЕНТ Вченої ради Хмельницького університету управління та права

    ПОЛОЖЕННЯ про Вчену раду Хмельницького університету управління та права

    Склад Вченої ради Хмельницького університету управління та права (Зі змінами від 12.12.2017р.)




    Рішення вченої ради:
    2017-2018 роки
         Протокол 10 від 26_03_2018
              R_1_26_03_2018_охорона праці.doc
              R_2_26_03_2018_фінансова діяльність_ХУУП 2017.doc
              R_3_26_03_2018_гуртожиток_студенський та Енеїда.doc
              R_4_26_03_2018_Про_профорієнтаційну роботу.doc
              R_5_26_03_2018_ліцензійна справа Правоохоронна діяльність.doc
              R_6_26_03_2018_ ліцензійна справа Б 051.doc
              R_7_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП 2018.doc
              R_8_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП програма 2018.doc
              R_9_26_03_2018_уточненн_теми_дис._Щепанський_Е..doc
              R_10_26_03_2018_робочі програми.doc
         Протокол 9 від 14_03_2018
              R_1_14_03_2018__Зміни до проектної групи 051.doc
              R_2_14_03_2018_ОПП та НП_бакалавр_051.doc
              R_3_14_03_2018_Визнані професіонали_Б-051.doc
              R_4_14_03_2018_ОПП і НП Правоохоронна діяльність.doc
              R_5_14_03_2018_Визнання професіоналами Правоохоронна діяльність.doc
         Протокол 8 від 19_02_2018
              R_1_19_02_2018_звіт_спецрада.doc
              R_2_19_02_2018_положення_про_вчену_раду.doc
              R_3_19_02_2018_Зміни_до_Положення_про_рейтинг_НПП_1.doc
              R_4_19_02_2018_Положення_про_планув_і_облік_наук_пед_діяльності.doc
              R_5_19_02_2018_про_підсумки_наукової_роботи_2017_1.doc
              R_6_19_02_2018_про_план_наукової_діяльності_2018.doc
              R_7_19_02_2018_реорганізація_НДЧ.doc
              R_8_19_02_2018_положення_про_НДІ.doc
              R_9_19_02_2018_звіт_екзаменаційних_комісій.doc
              R_10_19_02_2018_присудження_ступеня_Бакалавра_Спеціаліста_Магістра.doc
              R_11_19_02_2018_моніторинг_успішності_1_семестр.doc
              R_12_19_02_2018_проектна_група_Правоохоронна_діяльність.doc
              R_13_19_02_2018_зміни_до_ОПП_081_Право.doc
              R_14_19_02_2018_підвищення_кваліфікації_укр_мова_1.doc
              R_15_19_02_2018_правила_прийому_до_ХУУП_1.doc
              R_16_19_02_2018_докторська_Іванова_Р.1.doc
              R_17_19_02_2018_затвердження_РП.doc
              R_18_19_02_2018_обрання_Копиленка_ОЛ.doc
              R_19_19_02_2018_часопис_УНЗ_2018_1.doc
              R_20_19_02_2018_курс_лекцій_Тополя_ЮО.doc
              R_21_19_02_2018_посібник_Петрушко_А..doc
              R_22_19_02_2018_монографія_Щепанського_Е..doc
              R_23_19_02_2018_план_роботи_ВР.doc
         Протокол 7 від 31_01_2018
              R_1_31_01_2018_Ліміт стипендіатів.doc
              R_2_31_01_2018_програма приватних виконавців.doc
         Протокол 6 від 20_12_2017
              R_1_20_12_2017_переобрання голови вченої ради.doc
         Протокол 4 від 27_11_2017
              R_1_27_11_2017_ліцензійна справа за спеціальністю 293.doc
              R_2_27_11_2017_ОПП_НП_визнані професіонали за спеціальністю 072.doc
              R_3_27_11_2017_затвердження голів ЕК.doc
              R_4_27_11_2017_перейменування кафедри БЖДіФВ.doc
              R_5_27_11_2017_виконання комплексного плану виховного процесу16_17.doc
              R_6_27_11_2017_монографія Панченко СС.doc
              R_7_27_11_2017_монографія Сердечної ІЛ.doc
              R_8_27_11_2017_чисельність КТК 2017.doc
              R_9_27_11_2017_затвердження робочих програм.doc
              R_10_27_11_2017_затвердження теми дис Михайлиці ВІ.doc
         Протокол 3 від 30_10_2017
              R_1_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Петришину ОВ.doc
              R_2_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Носіку ВВ.doc
              R_3_30_10_2017_Заслужений юрист Гринько СД.doc
              R_4_30_10_2017_Зміни до Положення про рейтинг студентів.doc
              R_5_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 293 МП.doc
              R_6_30_10_2017_затв ОПП та НП за спеціальністю 293 МП.doc
              R_7_30_10_2017_визнання професіоналами НПП.doc
              R_8_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 072.doc
              R_9_30_10_2017_заміна наукового керівника Тітовій ГО.doc
              R_10_30_10_2017_зміна спеціальностей_уточнення тем дисертацій.doc
              R_11_30_10_2017_тема докторської дис Шевчук ІВ.doc
              R_12_30_10_2017_затв тем дисертацій Цивільне право.doc
              R_13_30_10_2017_затв тем дисертацій Земельне право.doc
              R_14_30_10_2017_затв тем дисертацій Кримінальне право.doc
              R_15_30_10_2017_затв тем дисертацій Адміністративне право.doc
              R_16_30_10_2017_затв тем дисертацій Публічне управління.doc
              R_17_30_10_2017_затв тем дисертацій Статистика.doc
              R_18_30_10_2017_затв робочих програм.doc
         Протокол 1 від 29_08_2017
              R_1_29_08_2017_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
              R_2_29_08_2017 збірник тез конференції.doc
              R_3_29_08_2017 монографія Фінансові аспекти.doc
              R_4_29_08_2017 Концепція системи наукової діяльності ХУУП.doc
    2016-2017 роки
         Протокол 13 від 24_04_2017
              R_1_24_04_2017_Про реалізацію заходів з Стратегії на 2017 ..doc
              R_2_24_04_2017_заміщення вакантних посад.doc
              R_3_24_04_2017_проектна група Соціальне забезпечення.doc
              R_4_24_04_2017_визнання професіоналами соц забезпечення.doc
              R_5_24_04_2017_про стан практики в університеті.doc
              R_6_24_04_2017_конференція статистики.doc
         Протокол 12 від 27_03_2017
              R_1_27_03_2017_Про внесення змін до складу вченої ради.doc
              R_2_27_03_2017_Про реогранізацію відділів юридичного факультету.doc
              R_3_27_03_2017_про внесення змін до правил прийому 2017.doc
              R_4_27_03_2017_інформаціна політика університету.doc
              R_5_27_03_2017_про затвердження професійної програми підвищення кваліфікації.doc
              R_6_27_03_2017_Про затвердження навчальної програми для державних службовців.doc
              R_7_27_03_2017_ про визнання професіоналами _.doc
              R_8_27_03_2017_ про затвердження ліцензійної справи бакалаврат 242-2017.doc
              R_9_27_03_2017_Про внесення змін до навчальних планів.doc
              R_10_27_03_2017_ Про затвердження Професійної програми підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого.doc
              R_11_27_03_2017_про затвердження Плисюк Н.М. теми дисертації.doc
              R_12_27_03_2017_ Про затвердження робочих програм.doc
              R_13_27_03_2017_про соціальні стипендії.doc
         Протокол 11 від 22_02_2017
              R_1_22_02_2017_підсумки роботи екзаменаційних комісій.doc
              R_2_22_02_2017_про видачу дипломів.doc
              R_3_22_02_2017_ зміни до правил прийому ХУУП.doc
              R_4_22_02_2017_ моніторинг якості знань студентів.doc
              R_5_22_02_2017_ зміна складу наглядової ради.doc
              R_6_22_02_2017_монографія Куліш Н.С..doc
              R_7_22_02_2017_про затвердження робочих програм.doc
         Протокол 10 від 30_01_2017
              R_1_30_01_2017_наукова робота.doc
              R_2_30_01_2017_план наукової роботи.doc
              R_3_30_01_2017_додаткові платні послуги.doc
              R_4_30_01_2017_опп та нп 232 соц забезпечення.doc
              R_5_30_01_2017_проектна група 232.doc
              R_6_30_01_2017_затв тем дисертацій.doc
              R_7_30_01_2017_затв теми Логіновій НМ.doc
              R_8_30_01_2017_затв робочих програм.doc
         Протокол 9 від 25_01_2017
              R_1_25_01_2017_Положення про рейтинг.doc
              R_2_25_01_2017_Правила призначення стипендій.doc
              R_3_25_01_2017_Ліміт стипендіатів.doc
              R_4_25_01_2017_монографія Буханевича ОМ.doc
              R_5_25_01_2017_склад вченої ради.doc
         Протокол 8 від 18_01_2017
              R_1_18_01_2017_обрання до Національної академії.doc
              R_2_18_01_2017_план роботи вченої ради на ІІ сем.doc
         Протокол 7 від 22_12_2016
              R_1_22_12_2016_Про розгляд конкурсних справ на зам вакантних посад.doc
              R_2_22_12_2016_Про присвоєння звання Почесний Доктор.doc
              R_3_22_12_2016_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
              R_4_22_12_2016_Про затвердження справи для л_цензування.doc
              R_5_22_12_2016_Про затвердження програми комплексного екзамену.doc
              R_6_22_12_2016_Про затвердження робочих програм.doc
              R_7_22_12_2016_Про зм_ни в склад_ редакц_йної колег_ї.doc
              R_8_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Панченко С.doc
              R_9_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Майц_ Н.doc
         Протокол 6 від 14_12_2016
              R_1_14_12_2016_Правила прийому.doc
              R_2_14_12_2016_теми дисертацій.doc
              R_3_14_12_2016_склад проектних груп.doc
              R_4_14_12_2016_склад конференції труд колективу.doc
         Протокол 5 від 28_11_2016
              R_1_28_11_16_Про перейменування кафедри.doc
              R_2_28_11_16_Про перейменування в_дд_лу.doc
              R_3_28_11_2016_Про затвердження справ для л_цензування.doc
              R_4_28_11_2016_Про затвердження осв_тньо_наукової програми.doc
              R_5_28_11_2016_Про затвердження гол_в екзаменац_йних ком_с_й.doc
              R_6_28_11_2016_Про затвердження Положення про диплом.doc
              R_7_28_11_2016_Про затвердження робочих програм навчальних дисципл_н.doc
              R_8_28_11_2016_Про рекомендац_ю до друку зб_рника.doc
         Протокол 4 від 31_10_2016
              R_1_31_10_16_Про зм_ни до положенн про осв_т процес.doc
              R_2_31_10_16_Про виконан постанови кму №674.doc
              R_3_31_10_16_Про затв л_ценз_йних справ.doc
              R_4_31_10_16_Про затвердження Положення про призначення стип.doc
              R_5_31_10_16_Про затвердження справ для л_цензування.doc
              R_6_31_10_16_Про рекомендац до друку монограф Хмелевської Н.doc
              R_7_31_10_16_Про рекомендац_ю до друку навчального пос_бника.doc
              R_8_31_10_16_Про рекомендацію до друку навч пос_бника.doc
              R_9_31_10_16_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
              R_10_31_10_16_Про визнання НПП визнан профес_оналами.doc
         Протокол 3 від 17_10_2016
              R_1_17_10_16_Про наглядову раду.doc
              R_2_17_10_16_Про затв робочих груп.doc
              R_3_17_10_16_Про визнання науково_педагог прац_вник_в проф.doc
              R_4_17_10_16_Про рекомендац Буханевича.doc
              R_5_17_10_16_16_Про рекомендац пос_бника до друку.doc
         Протокол 2 від 27_09_2016
              R_1_27_09_16_П_дсумки роботи екзаменац_йної ком_с_ї.doc
              R_2_27_09_16_Присудження ступеня маг_стра.doc
              R_3_27_09_16_П_дсумки приймальної ком_с_ї.doc
              R_4_27_09_16_Зм_ни до ОПП та нвчальних план_в.doc
              R_5_27_09_16_Зам_щення вакантних посад.doc
              R_6_27_09_16_Поповнення депозиту.doc
              R_7_27_09_16_Комплексний план виховного процесу.doc
              R_8_27_09_16_Уточнення теми дисертац_ї.doc
              R_9_27_09_16_Затвердження робочих програм.doc
              R_10_27_09_16_П_дтримка кандидатури Шоробури _М.doc
              R_11_27_09_16_П_дтримка кандидатури Ващенка КО.doc
              R_12_27_09_16_Матер_али конференц_ї.doc
              R_13_27_09_16_Зм_ни до правил прийому асп_рант_в.doc
         Протокол 1 від 31_08_2016
              R_1_31_08_2016_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
              R_2_31_08_2016_Про результати ревізії фінансово-господарської діяльності.doc
              R_3_31_08_2016_Про затвердження Положення про тендерний комітет.doc
              R_4_31_08_2016_Про рекомендацію до друку номеру третього за 2016 рік часопису Університетські наукові записки
              R_5_31_08_2016_Про рекомендацію до друку монографії Костяшкіна І. О.doc
    2015-2016 роки:
         Протокол 12 від 18_04_2016
              R_1_18_04_2016_Заслужен_юрист_Омельчук.doc
              R_2_18_04_2016_норми часу.doc
              R_3_18_04_2016_НП_ОПП.doc
              R_4_18_04_2016_голова_ЕК_ФУЕ-1.doc
         Протокол 11 від 30_03_2016
              R_1_30_03_2016_Стратегія_ХУУП.doc
              R_2_30_03_2016_депозит_ХУУП.doc
              R_3_30_03_2016_Порядок_конкурс.doc
              R_4_30_03_2016_Практика_ХУУП.doc
              R_5_30_03_2016_Дисер_Нагорна.doc
              R_6_30_03_2016_голова ЕК ЮФ.doc
              R_7_30_03_2016_УНЗ.doc
              R_8_30_03_2016_навч_дисципліни.doc
              R_9_30_03_2016_каб_крим_ім.Колгана.doc
              R_10_30_03_2016_нагородження МОН.doc
         Протокол 10 від 22_02_2016
              R_1_22_02_2016_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
              R_2_22_02_2016_Дипломи_ЕК_ЗФ.doc
              R_3_22_02_2016_зимова сесія.doc
              R_4_22_02_2016_Монографія_Рижа.doc
              R_5_22_02_2016_Рекомендація_Костяшкін.doc
         Протокол 9 від 01_02_2016
              R_1_01_02_2016_аспірант_теми_дисер.doc
              R_2_01_02_2016_Звіт_наук_ХУУП.doc
              R_3_01_02_2016_План_наук_ХУУП.doc
              R_4_01_02_2016_навч_програм.doc
              R_5_01_02_2016_Монографія_Саблук.doc
         Протокол 8 від 25_01_2016
              R_1_25_01_2016_підсумки роботи ЕК.doc
              R_2_25_01_2016_присудження ступеня магістра.doc
              R_3_25_01_2016_монографія Анікіна.doc
              R_4_25_01_2016_план роботи вчена рада.doc
              R_5_25_01_2016_рекомендація Синчак.doc
         Протокол 7 від 28_12_2015
              R_1_28_12_2015_ОП_НП_ЮФ_ФУЕ.doc
              R_2_28_12_2015_Перерозподіл_ліц_обсягу.doc
              R_3_28_12_2015_Навч_рограм.doc
              R_4_28_12_2015_Змін_полож_ЕК.doc
              R_5_28_12_2015_Проект_Концепції_ХУУП_2016-2020.doc
         Протокол 6 від 17_12_2015
              R_1_17_12_2015_Захарчук_доцент.doc
              R_2_17_12_2015_Місінкевич_доцент.doc
         Протокол 5 від 09_12_2015
              R_1_09_12_2015_обрання голови вч р.doc
              R_2_09_12_2015_обрання заступника голово вч р.doc
         Протокол 4 від 30_11_2015
              R_0_30_11_2015_склад ВР.doc
              R_1_30_11_2015_Перелік_галузей_спеціальностей.doc
              R_2_30_11_2015_Правила прийому.doc
              R_3_30_11_2015_Положення ПК.doc
              R_4_30_11_2015_Програма енергозбереження.doc
              R_5_30_11_2015_голови ЕК.doc
              R_6_30_11_2015_Конкурс.doc
              R_7_30_11_2015_план_виховний.doc
              R_8_30_11_2015_Полож_арбітражн_керуючі.doc
              R_9_30_11_2015_навч_плани_аспіранті.doc
              R_10_30_11_2015_Бориславська_аспіранти.doc
              R_11_30_11_2015_переривання_аспіранти_Лазарук.doc
              R_12_30_11_2015_навч_програми.doc
              R_14_30_11_2015_УНЗ.doc
         Протокол 3 від 23_11_2015
              R_1_23_11_2015_Конференц_труд.кол.doc
         Протокол 2 від 26_10_2015
              R_1_26_10_2015_Звіт_ПК.doc
              R_2_26_10_2015_Звіт_Гнєздов.doc
              R_3_26_10_2015_Професор_Гринько.doc
              R_4_26_10_2015_Навч_прграми.doc
              R_5_26_10_2015_Перирив_Димінський_здобувач.doc
              R_6_26_10_2015_Монографія_Захарчук.doc
              R_7_26_10_2015_Монографія_Меланчук.doc
              R_8_26_10_2015_1 перерозподіл ліцензов обсяг.doc
         Протокол 1 від 28_09_2015
              R_1_28_09_2015_Склад_ВР.doc
              R_2_28_09_2015_#1 зміни до ЄКТС.doc
              R_3_28_09_2015_Фінанси.doc
              R_4_28_09_2015_МКА-англ.doc
              R_5_28_09_2015_Монографія_самбір.doc
              R_6_28_09_2015_Монографія_Ковальов.doc
              R_7_28_09_2015_навч_програм.doc
              R_8_28_09_2015_Конференц_Синчак.doc

    2014-2015 роки:
         Протокол 13 від 08_07_2015
              R_1_08_07_2015_ЕК_держ_служба.doc
              R_2_08_07_2015_держ_служба_дипломи.doc
              R_3_08_07_2015_зміни_правила прийому.doc
              R_4_08_07_2015_словник_латинь_РПП.doc
              R_5_08_07_2015_посібник_Терещенко.doc
              R_6_08_07_2015_посібник_TEMPUS.doc
         Протокол 12 від 22_06_2015
              R_1_22_06_2015_Звіти_ЕК.doc
              R_2_22_06_2015_дипломи_ЮФ.doc
              R_3_22_06_2015_димлом_ЗФ.doc
              R_4_22_06_2015_димлом_ФУЄ.doc
              R_5_22_06_2015_Омельчук_НАУ.doc
              R_6_22_06_2015_підсумки_конференції.doc
              R_7_22_06_2015_конкурс.doc
              R_8_22_06_2015_Кулинич_професор.doc
              R_9_22_06_2015_Тлумачн_словник.doc
              R_10_22_06_2015_редколегія_УНЗ.doc
              R_11_22_06_2015_УНЗ.doc
              R_12_22_06_2015_план_ВР.doc
              R_13_22_06_2015_Положення_представники.doc
         Протокол 11 від 15_06_2015
              R_1_15_06_2015_полож_орг_ком_вибори.doc
              R_2_15_06_2015_полож_виборч_ком_вибори.doc
              R_3_15_06_2015_чисельність_вибори_ректора.doc
              R_4_15_06_2015_зміни_правила прийому.doc
              R_5_15_06_2015_Наказ_МОН_шкала_норм_часу.doc
         Протокол 10 від 27_04_2015
              R_1_27_04_2015_склад_ВР.doc
              R_2_27_04_2015_наказ_МОН_навч_15-16.doc
              R_3_27_04_2015_ліценз_акредитац.doc
              R_4_27_04_2015_НП_перепідготовка_ЗФ.doc
              R_5_27_04_2015_доцент_Грушкевич.doc
              R_6_27_04_2015_доцент_Михайлова.doc
              R_7_27_04_2015_теми_дис_філософ_пр.doc
              R_8_27_04_2015_навч_прог.doc
              R_9 27_04_2015_перерив_Антонюк.doc
              R_10_27_04_2015_статистика_конференц.doc
              R_11_27_04_2015_правила прийому_аспірантура.doc
              R_12_27_04_2015_програми екзаменів.doc
              R_13_27_04_2015 уточнення теми Оксанюк.doc
              R_14_27_04_2015 затвердження голови.doc
              Рішення ВР.Про н-з МОН 26.01.2015 _ 47.doc
         Протокол 9 від 30_03_2015
              R_1_30_03_2015_делегат_Нагнибіда.doc
              R_2_30_03_2015_кандидат_Нагнибіда.doc
              R_3_30_03_2015_полож_каф_МЄП.doc
              R_4_30_03_2015_голова_ЕК.doc
              R_5_30_03_2015_зміни_6.030401.doc
              R_6_30_03_2015_зміни_7.03040101.doc
              R_7_30_03_2015_УНЗ-1.doc
         Протокол 8 від 06_03_2015
              R_1_06_03_2015_присудження ступеня бакалавра.doc
              R_2_06_03_2015_доцент Тараненко.doc
              R_3_06_03_2015_доцент Туровець.doc
              R_4_06_03_2015_професор Омельчук.doc
              R_5_06_03_2015_пит_конф_труд_кол.doc
         Протокол 7 від 26_02_2015
              R_1_26_02_2015_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
              R_2_26_02_2015_видача_дипломів_ЕК_ЗФ.doc
              R_3_26_02_2015_фінзвіт_бюджет.doc
              R_4_26_02_2015_зимова сесія.doc
              R_5_26_02_2015_ОП_НП_магістр_адмін.doc
              R_6_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_менеджмент.doc
              R_7_26_02_2015_ОП_НП_магістр_цив.пр.doc
              R_8_26_02_2015_ОП_НП_магістр_темпус.doc
              R_9_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_пр_ох.doc
              R_10_26_02_2015_навч_програми.doc
              R_11_26_02_2015_теми_дис_Посикалюк_Димінська.doc
              R_12_26_02_2015_теми_дис.doc
              R_13_26_02_2015_перерив_асп_Лисенко.doc
              R_14_26_02_2015_перерив_асп_Балтак.doc
              R_15_26_02_2015_Полож_орг_ком_конференц_труд.doc
              R_16_26_02_2015_Полож_вибор_ВР.doc
              R_17_26_02_2015_вибори_ВР.doc
              R_18_26_02_2015_каф_МЄП.doc
              R_19_26_02_2015_НП_М_ЗФ.doc
         Протокол 6 від 23_01_2015
              R_1_23_01_2015_Звіт_наук.doc
              R_2_23_01_2015_План_наук.doc
              R_3_23_01_2015_ЕК_магістр_адмінменеджмент.doc
              R_4_23_01_2015_видача_дипломів_магістр_ФУЕ.doc
              R_5_23_01_2015_ОПП_НП_бакалавр_право.doc
              R_6_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_право.doc
              R_7_23_01_2015_ОПП_арбітражн_керуючий.doc
              R_8_23_01_2015_ОПП_НП_спеціаліст_менеджмент.doc
              R_9_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_менеджмент.doc
              R_10_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_адмін_менеджмент.doc
              R_11_23_01_2015_доцент_димінська.doc
              R_12_23_01_2015_НП_спеціаліст_право.doc
              R_13_23_01_2015_НП_перепідготовка_право.doc
              R_14_23_01_2015_Концепція_міжнародне_право.doc
              R_15_23_01_2015_ОПП_НП_міжнародне_право.doc
              R_16_23_01_2015_тема_дис_Приданникова.doc
              R_17_23_01_2015_навч_програми_дисц.doc
              R_18_23_01_2015_дозвіл_аспірант.doc
              R_19_23_01_2015_заміна_керівників_аспірант.doc
              R_20_23_01_2015_тема_Майстр.doc
              R_21_23_01_2015_План_ВР.doc
              R_22_23_01_2015_переривання навчання Данів.doc
              R_23_23_01_2015_уточнення теми Лічман.doc
         Протокол 5 від 22_12_2014
              R_1_22_12_2014_Статут_ХУУП.doc
              R_2_22_12_2014_Структура_ХУУП.doc
              R_3_22_12_2014_Зміни_ЄКТС.doc
              R_4_22_12_2014_Колдоговір.doc
              R_5_22_12_2014_Правила_труд_розпорядку.doc
              R_6_22_12_2014_Полож_труд_спори.doc
              R_7_22_12_2014_доцент_Денищик.doc
              R_8_22_12_2014_Ліценз_спава_адвокатів.doc
              R_9_22_12_2014_Ліценз_підвищ_кваліфікац.doc
              R_10_22_12_2014_Ліценз_вступ_ВНЗ.doc
              R_11_22_12_2014_Концепція_магістр_Менеджмент і адміністрування.doc
              R_12_22_12_2014_Полож_наук_товариство.doc
              R_13_22_12_2014_Проф-квал_вимоги.doc
              R_14_22_12_2014_Голова_ЕК_Продан.doc
              R_15_22_12_2014_Зміни_правила_прийому.doc
              R_16_22_12_2014_теми_дисер.doc
              R_17_22_12_2014_монографія_АЛМісінкевич.doc
              R_18_22_12_2014_монографія_Плисюк.doc
              R_19_22_12_2014_посібник_Нікіфорова.doc
              R_20_22_12_2014_УНЗ.doc
              R_21_22_12_2014_ про схвалення Концепції 2015 _ 2020 рр..doc
              R_21_Концепція Місінкевич.doc
         Протокол 4 від 27_11_2014
              R_1_27_11_2014_План_заходів_ЗУ ВО-1.doc
              R_2_27_11_2014_Концепція_підготовка до ВНЗ.doc
              R_3_27_11_2014_навч_план_вступ_внз.doc
              R_4_27_11_2014_правила_вступ.doc
              R_5_27_11_2014_конкурс.doc
              R_6_27_11_2014_білоусов_професор.doc
              R_7_27_11_2014_положення ДЕК.doc
              R_8_27_11_2014_Голова ДЕК.doc
              R_9_27_11_2014_аспірант_25.00.02.doc
              R_10_27_11_2014_тема_дис_Хавронюк.doc
              R_11_27_11_2014_концепція_кваліфікац_адвокатів.doc
              R_12_27_11_2014_програма_навч_план_кваліфікац_адвокатів.doc
              R_13_27_11_2014 додаткові програми.doc
         Протокол 3 від 27_10_2014
              R_1_27_10_2014_дозвіл керівників аспірантура.doc
              R_2_27_10_2014_навч_план_12_00_12.doc
              R_3_27_10_2014_гринько-св-володимир.doc
              R_4_27_10_2014 Войтюк.doc
              R_5_27_10_2014_посібник_Омельчук.doc
         Протокол 2 від 29_09_2014
              R_1_29_09_2014_склад ВР.doc
              R_2_29_09_2014_Звіт_ПК.doc
              R_3_29_09_2014_Звіт_ДЕК.doc
              R_4_29_09_2014_План_орг_виховн.doc
              R_5_29_09_2014_монограф_ковальська.doc
              R_6_29_09_2014_методички.doc
              R_7_29_09_2014_УНЗ.doc
              R_8_29_09_2014_Графік_ЮФ.doc
              R_9 29_09_2014 аспірантура.doc
         Протокол 1 від 02_09_2014
              R_1_2_09_2014_завдання ХУУП.doc
              R_2_2_09_2014_літня_сесія.doc
              R_3_2_09_2014_зміни навч план.doc
              R_4_2_09_2014_благодійна допомога.doc
              R_5_2_09_2014_План_аспірант_статистика.doc
              R_6_2_09_2014_теми_дисер.doc
     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА 2018 р.